ÅPENHET: – Vi har en omfattende virksomhet som berører mange av de store samfunnsdebattene. Det skulle bare mangle at vi ikke tålte å bli kikket i kortene, sier kommunikasjonsdirektør Ellen Flø Skagen i Nortura om deres digitale samfunnsrapport som lanseres i dag. (Foto: Nortura)

Lanserer sin digitale samfunnsrapport

Nortura lanserer i dag sin digitale samfunnsrapport for 2017 som skal vise hvordan de jobber på områder som dyrevelferd, helse og bærekraft.

Publisert Sist oppdatert
Nortura er en av de største matprodusentene i Norge. Med drøyt 5200 medarbeidere produserer de 245 kilo norsk mat i året, omsetter for 23,5 milliarder og har 18500 bønder som eiere.Hvordan de produserer maten, behandler medarbeidere og dyr, og bidrar innenfor kosthold, miljø og annet får derfor stor betydning.– Vi har en omfattende virksomhet som berører mange av de store samfunnsdebattene. Det skulle bare mangle at vi ikke tålte å bli kikket i kortene, sier kommunikasjonsdirektør Ellen Flø Skagen i en pressemelding.– Vi vet en god del om hvilke forventninger som stilles til oss. Vårt håp er at åpenhet om vårt arbeid, våre ambisjoner og utfordringer, vil gjøre folk mer bevisste og trygge i sine valg. Hvis vi får folks tillit på dette lover vi masse matglede tilbake! Det er vår samfunnskontrakt, sier Flø Skagen.Da har lagt vekt på at skal være brukervennlig og levende, med animasjoner, filmer og nøkkelinfo.rapporten
Powered by Labrador CMS