Coca-Cola

Klarer du å lese budskapet? I tilfelle er du en av tjue.

Kan du lese denne reklamen?

Bare en av tjue forstår at det er en Coca-Cola-reklame, men den engasjerer både forbrukere og fagfolk.

Publisert Sist oppdatert
Klarer du å se hva som står her, eller ser du bare brune og grønne «bobler»? Det globale fagbladet Adweek trekker frem Coca-Cola Life-kampanjen i Danmark som dagensannonse.– Idéen bygger på å engasjere mange ved å rette oss mot få, beskriver daglig leder Brian Orland i byrået Essencius.Den som er fargeblind, ser at det står «Life» på bildet. – Det at vi overrasker folk og gjør dem nysgjerrige på det skjulte budskapet, har hatt stor virkning på engasjementet, sier Orland til Adweek.Bildene dukker opp i nettannonser, sosiale medier, på utendørs plakater og i butikkene.
Powered by Labrador CMS